Lite snyggt/nytt

Usch ibland är det trist att blogga och man känner att vad ska ja skriva? suck. Men veckan har gått bra, är skit glad att jag igår torsdag skrev på papper för att få en tjänst med 100% och inte längre går på vikariat utan 7 mars är mina dagar som vikarie över, jaaaaaaaaaaaa äntliiiiigen!!!!! :)

Oj, i onsdags kväll var ja på inredningsparty det var så himla mkt fint och ja shoppa loss, 1600:- på en kväll de känns ju i plånboken men vilka fina saker ja kommer att få! Ett sånt party kommer jag också ha fast i maj, så om ni gillar heminredning är ni så välkommna så! :)

Imorgon är det lördag den bästa dagen i veckan enligt mig för imorgon är det ridning, och ja hoppas nog på att få rida Galleur saknar honom, men det vet man aldrig. Drömmer mig bort om att ha egen häst igen allt oftare och oftare och känner att till sommaren/hösten måste ja så gäller att spara nu, vill så gärna vill vill vill för jag är ju bra och kan komma dit ja vill! :) Plus att jag har ju en häst jag är kär i, kanske han kan köpas? Vi skulle nog passa rätt bra ihop, tror det iaf :)

Hilda i sitt nya täcke!

Bäst snygg och bra!

Mina nya ljuslyktor ja köptye förra veckan, snygga!

Samt lite färg till soffan, köpte också förra veckan!


Så kul med inredning och bara väntar tills nya sakerna från partyet kommer!!

Kommentarer
Postat av: mormor morfar

OJ va hilda är snygg i sin nya kappa.Ock va fint ni har de hemma,Kram

2011-02-19 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0