Mat

Lägenheten är städad, Kasslergratängen står färdig, Promenaden avklarad! Allt innan 12.00, känns ju super bra!

Om några timmar ska jag till stallet med Annika och titta på hoppträning kanske ja lär mig något, det får vi ju hoppas. Det är så skönt att vara ledig, känns som det var evigheter sen ja var ledig en dag mitt i veckan å kunde få pyssla med sånt ja vill utan att någon är i vägen.

Snart är det helg, jag jobbar missar därför min ridning på lördag känns trist eftersom vi har stilhoppning på söndag och jag vet inte äns vem jag ska rida, spännade?

DAX FÖR MAT!


Kommentarer
Postat av: mormor morfar

De maten ser ricktigt god ut.kram

2011-02-02 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0