med en blick

jag hatar att vara sjuk, de suger verkligen man är trött man orkar inget men ändå är det jobbigt att vara stilla! Hur är det möjligt? Förbanade kropp!

Har ganska nyligen hämtat min lilla Hilda på doggsencenters dagis, det är verkligen ett bra dagis. Hilda har nu fått en kompis som hon umgås med där i mellan allt annat hon gör. Sen ivår ska vi också börja träna där ute. Har gått många kurser i grupp och ja dom är bra men har man en hund som är lugn och inte gör väsen av sig så får man tyvärr inte så mkt hjälp, därför kommer ja nu välja privat träning till våren. det känns kanon! jag drömmer mig bort till den dagen hilda lyder mig med bara en blick, går det? :P :) www.doggsencenter.se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0