underbart

jag har nog aldrig mått så bra som nu! Jag tränar hur mkr så helst jag är alltid ute och går, ja njuter av varje sekund! Mitt jobb är skit kul hela mitt liv rullar som på räls! :) Skönt, väntar bara på att något ska slå till så det vänder för vem ska vara så här glad ?

Jag längtar varje dag till thailand, så skönt det ska bli och min alla mina bästa. eller några saknas. ska verkligen ta vara på varje sekund där nere och njuta bara vila, ta hand om mig och oss! för jag har en av världens bästa killar , det måste man ta vara på!


Det ända som ja saknar något fruktansvärt i mitt liv just nu är mer häst, mer att rida mer att träna mer att utvecka det jag verkligen är bra på! Kanske en vacker dag? ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0