bra dag

Dagen började så bra, fick rida min älskade Marlon hästen som äger en del av mitt hjärta. Va väl inte så sugen i början måste ja erkänna men när man får en svår häst att gå som han gick idag så, fy fan vad jag är bra! Ja kan inte förstå folk inte inte gillar honom, Marlon är en prins å så jävla vacker!

Sen dax för jobb, jätte kul hela dagen har rullat på så bra o allt känns så kul! :) Har dock inte skuldkänslor för ja inte tränat på länge.. men ska ta tag i det nästa vecka!! För snart är det Thailand, så underbart å vad brun jag ska bli :D

trotts min fina kamera så har ja inte tagit några nya bilder.

Ja vill säga GRATTIS till min lilla syster SARA som nu tagit examen och är make-up artist med topp betyg rakt igenom, jag är så glad att ha en så duktig syster !!!!!!!! <3 Jag älskar dig dollan!

Kommentarer
Postat av: Sara

TACK älskar dig med <3

2011-01-26 @ 21:21:45
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0