Doggsencenter

Idag var vi och tittade på Doggensencenter där ev Hilda ska bo när vi åker på semester :) Det var bättre än ja trodde, mkt tid ute mkt tid med hundarna och fina rum med tillgång till uteplats 06-22 varje dag! Så nu ska hon skolas in på dagis först!

På lördag sker det dagen ja väntat på så länge. äntligen får ja en fast tjänst i kommun fan vad skönt. 75% och kan komplettera upp om ja vill. Äntligen får ja ordningen på allt kan PLANERA !
Samt att när man får ordningen på en sak så blir det andra lättare !

jaa nu står ja i ett sånt där svårt val igen.. egenligen hatar jag dom, men nu har ja fått ett erbjudande jag nästan inte kan motstå. Killen som tog mitt hjärta med storm gav oss en tredje plats i hoppningen första gången vi red ihop. Han som pumpa ut kärlek och personlighet fast vi inte kände varndra trotts att mitt hjärta egenligen var igen bommat så öppna han det lättare än många andra. Vad säger du ska vi bli partners på halv tid? Vi får kännas vid på lördag!




Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

vad bra att det var ett bra ställe! ska hon va där på "dagis" också? om dagarna? vart låg det? :)

får du en häst trots allt? KUL :D PUSS

2011-01-12 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0