Ridningen!

Imorse var det ridning :) Jobbigt men kul, hade lilla galleur :D Men det var tufft vi hade en övning som vi båda visst var lite svaga i. då ibland ger ja upp lite men sen när det går bra skiner ja som solen. jag brukar vara bra på att ge hästarna ja rider mkt beröm men jag måste även göra det i dom sitvationer dom behöver det som mest när det går mindre bra, det sa min ridlärare till mig idag bra sagt!!

Jag jobbar hela helgen, känns bra blir ju fast anställd i nkpg kommun idag! Så längtar som fan efter mitt schema :D Hoppas ja får det på måndag!
Men ja längtar iaf tills onsdag kväll då ska jag och Annika ut och titta på hoppträningar :D alltid kul och lärorikt!


LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0