slapp dag

Imorse gick vi upp tidigt :) Eller ja 7:45 men vi är ju lediga idag så lite får man sova då ! :)
Vi gick en mysig med sjukt jobbig promenad med Sandra och Nikki, vi pulsa på som tusan i snön. När ja kom hem började ja städa lite och ja är inte klar än men behövde en paus från städ och matlagning !

I eftermiddag ska jag och Andreas åka iväg en sväng kolla nya dörrar och så lite annat till badrummet kul!
haha ja har precis insätt ja det finns inga bilder på mig och andreas , de kan bero på att han hatar det? Ja hitta iaf en , vi är precis hemkommna från krogen och ja i vårat tillstånd gjorde vi bilden bra! :P

Ja har allmänt dåligt med bilder på mig och mina vänner men imorgon tar min älskade vän Annika exmamen och är färdig sjukgymnast! Men tro inte att hon är klar för det nu ska hon bli? Syrra? läkare?? de ändrar sig lite (A) hihi!
Då ska vi fota som fan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0