våren

Dagen började med en skön promenad i solen med Sandra , Nikki och Hilda. Snart är det vår, äntligen!
Jag har slängt ut grannen , plockat bort alla tomtar och nästan alla stjärnor i fönstren, men måste vänta på att få tillbaka min lampa till V-rummet den gick ju sönder innan jul men nu har ja lämnat in den :), dom ringde och nu är den lagad :D Jag älskar julen, men ja älskar också att städa ut den!

Imorse åkte Andreas, så nu är det tyst och tomt igen.. kände mig verkligen ensam när ja åt min middag. Tur att mina älsklingar Hilda och Picasso är med mig, finns inga som ger den glädjen dom ger. hihi förresten var Picasso på rymmen i trapphuset idag igen, man kan tro han jagar något han springer i lån position och spanar! Ja han är verkligen en vacker katt, hans fluffiga välkamade päls och hans stora blåa ögon. I veckan kom en granne och sa, båda din djur är väldigt fina och vackra, då blir man så glad :D


Badrummet är snart klart, om bara en del till kan komma så! Det är verkligen skilland, så jävla nöjd! :)
Jag längtar nu till våren så vi kan åka till thailand, och efter det är det snart sommar och då äntligen kan vi åka till landet, jag älskar att vara på landet även när det regnar, Hilda älskar att vara där och Picasso kommer älska det. VILL TILL UNDERBARA LANDET NU!


Kommentarer
Postat av: mormor morfar

Sofia de ser ju ut som ja har skite på mig ta bort bilden är du snäll.kram

2011-01-04 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0